Rtěnka

Ahoj holky. ♥

Taky jste ten typ holky co běhá nebo-li lítá po obchodech, aby našla tu správnou rtěnku? Já mám rtěnek hned několik. Matné,lesklé,růžové,tmavě červené. Nemám ráda takové ty rtěnky co si dáte na pusu, zaschnou a vysuší pusu. Nejlepší jsou matné co si dáte na pusu, nevysušují rty a celý den drží. Můžete jíst,pít a rtěnka stále drží! :) Je pouze na Vás jaký typ rtěnky budete nosit. Musíte se v tom cítit dobře hlavně VY. Nikdo jiný vám do toho nesmí kecat. Když budete chtít nosit tmavě červenou, prosím. Je to jen a jen na Vás! :) Dříve jsem se bála nosit mezi lidi výraznější rtěnky. Bála jsem se co budou říkat, jak budou koukat. A jak jste na to vy? :)
Myslím si že není od věci si párkrát vzít jen lehký lesk který dodá vašemu vzhledu takové menší vylepšení. Nemusíte ustavičně nosit rtěnky, i lesk bohatě stačí.
Máte nějakou oblíbenou rtěnku nebo lesk? Můžete se mi svěřit do komentáře, třeba danou rtěnku nebo lesk neznám a zakoupím si jí do své sbírky. Hlavně se holky nebojte nosit to co se libí VÁM!
Pac a pusu. :*
                                Foxy! ♥

Komentáře

Oblíbené příspěvky